آفتاب

طلاب حوزه‌ علمیه شهرکرد جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

طلاب حوزه‌ علمیه شهرکرد جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه شهرکرد امروز(دوشنبه) در اعتراض به جنایات آل‌سعود در تجاوز به یمن در مدرسه علمیه امامیه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهای "آل سعود ننگت باد، آمریکا مرگت باد، سعودی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند، رژیم آل سعود مجری امر یهود، انصارالله پیروز است آل سعود نابود است و ای قاتل سعودی مرگت باد مرگت باد" جنایت‌های عربستان در حمله به یمن را محکوم و حمایت خود از مردم بی‌دفاع این کشور اعلام کردند.

حجت‎الاسلام سیدمحمد احمدی، مسئول حوزه‌های علمیه استان در این تجمع گفت: آل سعود در باتلاق ظلم خود در یمن فرو رفته و مانند فرعون عبرتی برای سایر متجاوزان و دشمنان خواهد شد.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی که از روند رو به رشد مکتب تشیع و اندیشه شیعی و اسلام ناب محمدی و اسلام ضد استکباری و ضد اشرافیت که با الهام از انقلاب اسلامی ایران در جهان و کشورهای منطقه درحال گسترش است، واهمه دارند، با چنین سیاست‌های خصمانه‌ای درصدد جلوگیری از آن هستند.

احمدی ادامه داد: اندیشه شیعی و مکتب تشیع، انرژی مردم ایران را قبضه و علیه سیاست‌های مستکبران بسیج کرد و امروز هم موجب انسجام مردم علیه آمریکا و هم پیمانانش و رژیم اشغالگر قدس شد و معاندان نمی‌خواهند که نظام اسلامی الگویی برای دیگر کشورها باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: آل سعود از این مساله ترسید که کشور یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به خطری برای آنها و مستکبران تبدیل شود ولی با این تجاوز که با حمایت آمریکا و سایر همپیمانان صورت گرفت، خطر به یقین تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: رژیم آل سعود در تجاوز به یمن مراکز عمومی، بیمارستانها، منازل و زیرساخت‌های این کشور را تخریب و مورد هدف قرار داده و مردم بیگاه و زنان و کودکان را به صورت وحشیانه قتل عام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز جهان اسلام با دشمنان بسیار سلطه‌طلب و متجاوزی همچون آمریکا ، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی، گروه‌های انحرافی و تکفیری مانند طالبان، وهابیت و داعش و مرتجعین عرب و غیره روبرو است که اگر مسلمانان نسبت به ترفندهای آنها هوشیار نباشند از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کنند.

به گفته حجت‌الاسلام احمدی امروز شیعه و مسلمانان مکتب خود را بازیافته و به اصل خود بازگشته‌اند و با ایمان و مقاومت و ایستادگی ملت یمن، سرنوشتی بسیار بد در انتظار آل سعود خواهد بود.

انتهای پیام

کد N796802

وبگردی