آفتاب

تجاوز به دو نوجوان ایرانی، نشانه خدا برای موضوع هسته‌ای بود!+فیلم

تجاوز به دو نوجوان ایرانی، نشانه خدا برای موضوع هسته‌ای بود!+فیلم

موضوع تجاوز در جده بیشتر پیرامون روابط دو‌جانبه ایران و عربستان تجزیه و تحلیل می‌شد؛ اما امروز آیت الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان تعبیر جدیدی از علت حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده را بیان کرده است. وی در این تحلیل موضوع، تعرض به دو نوجوان ایرانی را به موضوع هسته‌ای مربوط و آن را نشانه‌ای از جانب خدا قلمداد کرده است.

موضوع زشت تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده با واکنش‌های بسیاری در افکار عمومی روبه‌رو شد. این موج تنفر و انزجار نسبت به این اقدام به حدی افزایش یافت تا اینکه سرانجام دولت، سفر به عربستان برای انجام مناسک عمره مفرده را لغو کرد. شرط ایران برای از‌سرگیری سفر عمره، اشد مجازات برای دو خاطی عربستانی اعلام شد.

به گزارش تابناک، البته موضوع تجاوز در جده بیشتر پیرامون روابط دو‌جانبه ایران و عربستان تجزیه و تحلیل می‌شد؛ اما امروز آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان تعبیر جدیدی از علت حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده را بیان کرده ‌‌و‌ در این تحلیل موضوع تعرض به دو نوجوان ایرانی را به موضوع هسته‌ای مربوط دانسته و آن را نشانه‌ای از جانب خدا قلمداد کرده است.

آیت الله حائری شیرازی در برنامه تلویزیونی آفتاب شرقی در ارتباط با این موضوع بیان داشت: به تازگی ‌در بحث هسته‌ای می‌خواهند از مراکز نظامی کشور نظارت و بازرسی ‌و به حقوق ما تعدی کنند. همزمان ‌فاجعه‌ای تحت عنوان بازرسی برای دو نوجوان که زائر عمره هستند ایجاد می‌شود.
تجاوز به دو نوجوان ایرانی نشانه ای از طرف خدا برای موضوع هسته ای بود!

وی با اشاره به آیه «یُعَلِّمُکَ مِن تَأْوِیلِ الأَحَادِیثِ» افزود: این را که تجاوز تحت عنوان بازرسی واقع می‌شود را تشخیص دادید؟ اینکه می‌خواهند بازرسی هسته‌ای کنند، مراقب تجاوز طرف باشید. این موضوع یک هشدار است. بعد از آن حادثه تا این اندازه ناراحت می‌شوید که عمره را تعطیل می‌کنید تا این اتفاقات نیفتد. پس این طرف را چه می‌کنید. آن تجاوز یکی به یکی است. اینکه مستقیم‌ تجاوز به نظام است تحت عنوان بازرسی؛ آن هم تحت عنوان بازرسی بود. چقدر خداوند دارد به ما راهنمایی می‌کند که غافل از عنوان بازرسی نشوید و فریب نخورید. می‌شود در لفافه بازرسی حرکات اینطوری کرد.

حائری شیرازی با اشاره به دو مأمور متجاوز سعودی خاطر‌نشان کرد: فکر می‌کنید دیوانه بوده این کار را کرده؟ نه! یا پول داده‌اند گفته‌اند این کار را بکن تا این‌ها قهر بکنند عمره را تعطیل کنند تا به اینجا نیایند به دیگران چیز یاد بدهند و اینجا مرکزی بشود برای استفاده آن‌ها و یا اینکه مدعیان حکومت می‌خواهند با هم تسویه حساب کنند و آبروی این‌ها را ببرند تا گروه دیگری بیاید سر کار و پول می‌دهند این کار را بکنند تا این‌ها را ضایع کنند. از وقتی که ملک عبدالله رفته کشمکش در آنجا پیش آمده و در اینجا‌ها از این اتفاقات نا‌معقول می‌افتد.



دانلود
کد N796110

وبگردی