آفتاب

آذربایجان شرقی در انتظار روحانی

آذربایجان شرقی در انتظار روحانی

استاندار آذربایجان شرقی از سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع حسن روحانی به این استان افزود: تدابیر و تمهیدات لازم برای این سفر را مهیا کرده‌ایم و امیدواریم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران خیر و برکات زیادی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تحقق مصوبات چهار سفر استانی دولت گذشته به آذربایجان شرقی گفت: در مجموع سفرهای استانی دولت دهم به این استان، 2526 تعهد دولتی برای استان ایجاد شد که از این تعداد،2048 تعهد شامل تعهدات مالی و 478 تعهد مربوط به تعهدات غیر مالی دولت بوده است.

جبارزاده با بیان اینکه 81 درصد تعهدات دولت دهم به این استان، تعهدات مالی بوده است، ادامه داد: ارزش این تعهدات در حدود 127 هزار میلیارد ریال بود که در پایان فعالیت دولت دهم، فقط 15 هزار میلیارد ریال از آن محقق شد.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن این آمار مشخص می‌شود که دولت گذشته، 12 درصد تعهدات مالی خود را نسبت به این استان انجام و 88 درصد تعهدات در دست دولت تدبیر و امید باقی مانده است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی استان برای استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تا سه‌شنبه هفته جاری، پروژه‌های اولویت‌دار خود را که دارای ردیف بودجه ملی است به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تحویل دهند.

انتهای پیام

کد N795449

وبگردی