آفتاب
ولایتی در دیدار با وزیر خارجه استرالیا:

حمایت های مالی و آموزشی برخی کشورها مشکل تروریسم را جدی کرده است

حمایت های مالی و آموزشی برخی کشورها مشکل تروریسم را جدی کرده است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با وزیر خارجه استرالیا گفت: حمایت های مالی و آموزشی برخی از کشورهای منطقه از تروریسم باعث شده این مسئله تبدیل به مشکل جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جولی بیشاپ وزیر امورخارجه استرالیا که به تهران سفر کرده است بعدازظهر امروز در مرکز تحقیقات استراتژیک با علی اکبر ولایتی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار وزیر امورخارجه استرالیا ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران با اشاره به موضوعات و همکاری های منطقه ای خواستار همکاری بیشتر جمهوری اسلامی ایران در بحث مبارزه با تروریست، افراط گرایی و داعش شد.

وی تاکید کرد: که باید در مقابل داعش با قدرت مبارزه کرد.

مشاور مقام معظم رهبری نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به وزیر امورخارجه استرالیا در خصوص موضوعات مربوط به گروههای تروریستی و افراطی گری در منطقه گفت: بسیاری از گروهها مانند داعش توسط کشورهای غربی تاسیس و مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی افزود : در حوزه کمک های مالی و آموزشی نیز برخی کشورهای منطقه حمایت های خود را از این گروهها داشته اند که باعث شده این گروهها تبدیل به یک مشکل جدی شوند و اکنون تاسیس کنندگان و حامیان این گروهها نیز از آسیب ها و معضلات آن در امان نیستند و باید هر چه سریعتر نسبت به مبارزه جدی با گروههای تروریستی فعالیت کرد.

ولایتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر مبارزه جدی و محکوم کردن این گروههای تروریستی و افراطی گری در منطقه تاکید داشته است.

 

کد N794411

وبگردی