آفتاب

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط‌ زیست

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط‌ زیست

دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر حسینعلی بهرامی دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی درباره مهلت ثبت نام فناوران کشور در جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست اظهار کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست که از 15 بهمن سال گذشته آغاز شده و قرار بود در پایان فروردین ماه جاری به پایان برسد، به دلیل استقبال از این رویداد، تا 15 اردیبهشت‌ ماه جاری تمدید شد.

وی در ادامه بیان کرد: این جشنواره و نمایشگاه ملی با هدف بستر سازی زمینه‌های تجاری سازی محصولات دانش بنیان، ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری سازی فناوری‌ و نوآوری و بررسی راهکارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری سازی دستاوردهای‌علمی و فناوری کشور و به همت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: افزایش صادرات، تبادلات ارزی ‌و علمی، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، معرفی محصولات جدید، معرفی اختراعات و طرح‌های جدید، افزایش کمّی و کیفی محصولات دانش بنیان، انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی و رویکرد مثبت و ارتقای طرح‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی کشور از جمله مباحث مطرح شده در چشم‌انداز این جشنواره است.

براساس این گزارش، جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست‌ از 23 الی 26 خرداد ماه جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت ستاد توسعه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت معاونت علمی به آدرس isti.ir یا به وبسایت جشنواره به آدرس http://exhibi1.ab.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N794401

وبگردی