آفتاب
بروجردی در جمع خبرنگاران:

آمریکا در یک آزمون تاریخی قرار دارد

آمریکا در یک آزمون تاریخی قرار دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکا امروز در یک آزمون مهم و تاریخی قرار دارد و باید ببینیم به وعده خود عمل می‌کند یا تحت تاثیر لابی‌های صهیونیستی و عوامل دیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام این رژه را بی‌اثر بودن تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: علی‌رغم همه تحریم‌هایی که در چند دهه گذشته به ملت ما تحمیل شد، ما این تهدید را تبدیل به فرصت کردیم و روز‌به‌روز به توان فناوری های نظامی که فقط جنبه بازدارندگی دارد، افزودیم.

وی افزود: در آینده نیز این مسیر ادامه خواهد داشت و سیاست و پیام‌مان هم به کشورهای منطقه صلح و دوستی است و بسیار متأسفیم که امروز عربستان و برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خود را در باتلاق قرار دادند.

بروجردی تاکید کرد: خروج این کشورها از باتلاق بحران یمن کار ساده‌ای نخواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا رابطه ایران و آمریکا پس از مذاکرات هسته‌ای بهتر می‌شود یا خیر؟، خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در یک آزمون مهم و تاریخی قرار دارد و باید ببینیم در این مذاکرات چگونه عمل می‌کند و آیا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و عوامل دیگر است، یا اینکه وعده خود را به اثبات می‌رساند؟

کد N793733

وبگردی