آفتاب

قلعه نویی:سئوال حاشیه ای نپرسید!/دستم خالی بود و روی نیمکت بازیکن نداشتم

قلعه نویی:سئوال حاشیه ای نپرسید!/دستم خالی بود و روی نیمکت بازیکن نداشتم

امیر قلعه نویی می گوید بدشانس بود و دست خالی اش روی نیمکت نگذاشته تا بتواند کار تاکتیکی انجام دهد.

 

تسنیم نوشت: امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ملوان در کنفرانس خبری اظهار داشت: تبریک می‌گویم به دلیل انجام این بازی اما ای کاش بازی یک برنده داشت. من فکر می‌کنم استقلال در نیمه دوم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را انجام داد.

وی افزود: ما در این بازی همه کار کردیم و ملوان هم همه کاری انجام داد. می‌توانستیم در دقیقه 93 گل بزنیم و به پیروزی برسیم اما بازهم بدشانسی آوردیم و این بدشانسی‌ها دست از سر ما برنمی‌دارد.

قلعه‌نویی با تمجید از تیم ملوان خاطرنشان کرد: به فیروز کریمی، استاد خودم تبریک می‌گویم که چنین ملوانی را ساخته است. آنها تیم بسیار خوبی بودند. امروز همه بازی زیبایی را دیدند. ما هم با توجه به اینکه چند نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم و بچه‌های ما بازی زیبایی ارائه کردند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که فرزاد حاتمی اعلام کرده ابتدای فصل قلعه‌نویی او را می‌خواسته اما گویا فقط حرف بوده و این بازیکن را سر کار گذاشته‌اند، اظهار داشت: این سؤال حاشیه‌ای است و اگر سؤال دیگری باشد پاسخگو هستم.

وی درباره اینکه تعطیلات چقدر در روند استقلال این فصل تأثیر گذاشته است، گفت: مطمئناً بی‌تأثیر نبوده و موجودی ما همین بود. در برخی مواقع تمام بازیکنان‌مان را در تمرینات در اختیار نداشتیم و امروز هم که قصد تغییر تاکتیک داشتیم نتوانستیم یار جدیدی اضافه کنیم.

4141

 

کد N793344

وبگردی