آفتاب
هروی با تشریح جزئیات سفر کمیته آموزش عالی به قشم؛

مشکلات دانشجویان پزشکی قشم حل و فصل شد

مشکلات دانشجویان پزشکی قشم حل و فصل شد

رئیس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان جزئیات سفر و بازدید اعضای این کمیته به قشم، اظهار کرد: در جریان این سفر مشکلات دانشجویان پزشکی قشم بررسی و حل و فصل شد.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب،‌ اظهار کرد: کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جهت وصول گزارش‌های عدیده‌ای که در رابطه با مشکلات دانشجویان پزشکی در قشم ارائه شده بود در جریان این سفر به بررسی این موضوع پرداخته و با مسئولان مربوطه جلساتی را برگزار کرد.

وی همچنین به بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز اشاره کرد و گفت: نواقص و کاستی‌هایی از طرف این دانشگاه اعلام شده بود که در رسانه‌ها نیز به آن پرداخته بودند. لذا با حضور مسئولان دانشگاه به بررسی مشکلات و مسلائل مطرح پرداخته شد.

هروی مجتمع پردیس هرمزگان را از دیگر مراکزی عنوان کرد که در جریان این سفر از آن بازدید به عمل آمد و افزود : مسئولان این مرکز دانشگاهی گزارشی از نحوه روند فعالیت این دانشگاه را به اعضای کمیته آموزش عالی ارائه کردند.

وی با بیان این‌که دانشگاه پیام نور قشم نیز از دیگر مراکزی بود که از آن بازدید شد، گفت: همچنین در جریان این سفر از آموزش و پرورش قشم و تعدادی از مدارس بازدید به عمل آمد.

رئیس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان اظهار کرد: در اولین جلسه کمیسیون آموزش گزارش این سفر در صحن کمیسیون ارائه شده و متعاقباً از مسئولینی که به نوعی با این دانشگاه‌ها مرتبط هستند در صورت وجود مشکلات درخواست می‌شود تا به کمیسیون آمده و برای ساماندهی این مراکز دانشگاهی تدابیری اتخاذ کنند.

انتهای پیام

کد N793005

وبگردی