آفتاب
معاون شورای هماهنگی زنان اصولگرا:

زنان امروز ارزش و جایگاه خود را از دست داده‌اند

زنان امروز ارزش و جایگاه خود را از دست داده‌اند

معاون شورای هماهنگی زنان اصولگرا گفت: در دنیایی هستیم که زن درمنجلاب بدی‌ها گم شده و ارزش و جایگاه خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر روح‌افزا در نشست همگرایی زنان اصولگرا عنوان کرد: امروز حضور زنان در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی بیشتر جنبه‌ی نمایشی دارد و اکثریت مردم دنیا به سمت پوچ گرایی و ظاهر گرایی هدایت می‌شوند.

او ادامه داد: دائما دارند حقوق زن را بر سر عالم می‌کوبند، بدون این که حقی به زن داده شود، شبکه های اجتماعی، عکسها و برخی‌از سایت‌ ها زن را خوار می‌کند و بعد جنسیتی آن را به نمایش می‌گذارند و همه حقوق او را باطل می‌کنند. مدام گفته می‌شود باید در اجتماع باشی و گاهی می‌گویند باید در ورزشگاهها سوت و کف بزنی . تا چند سال پیش مواد مخدر بالاترین تجارت بود. اما الان صنعت سونوگرافی بالاترین تجارت است. حق زن گم شده، حق مادری، حق همسری، حق عفت و پوشش او گم شده است.

او تاکید کرد: باید حقیقت زن را با الگوی حضرت زهرا (س) به دنیا نشان دهیم و محال است که دنیا آن را نپذیرد. ایران در همه زمینه‌ها پرچمدار بوده است و ما به عنوان زنان اصولگرا باید به دنبال منویات رهبری باشیم و حقوق زن را حفظ کنیم، اگر فضا را رها کنیم معلوم نیست آینده فرزندان ما چه خواهد شد، باید وحدت داشته باشیم تا بتوانیم با محوریت حضرت زهرا (س) الگوی زن را در کشور خودمان و بعد از آن در سایر کشورها نمایان کنیم، اگر غیر از این باشد خانواده متزلزل می‌شود.

روح افزا ادامه داد: الان روشنفکران در روزنامه‌ها از زندگی مشترک بدون ازدواج می‌نویسند این الگوی ما نیست و هیچ کس حق ندارد چنین مسائلی را در کشور ما مطرح کند. ما باید جمع شویم و کار فرهنگی کنیم. البته باید قدرت سیاسی هم داشته باشیم چرا که نمی‌توان بدون قدرت سیاسی کار فرهنگی کرد.

او گفت: به ما می‌گویند آیا گرفتاری شما همین چند تار موی خانم‌هاست. من می‌گویم بله، چون از همین جا شروع می‌شود و معلوم نیست به کجا می‌رود، ما نمی‌خواهیم برای بانوان بحران به وجود بیاید.

انتهای پیام

کد N792445

وبگردی