آفتاب

اولین کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

اولین کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

بسیج دانش آموزی اولین کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی خود را 1 و 2 اردیبهشت ماه 1394 در ساختمان 2 مجلس شورای اسلامی (مجلس قدیم) برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته حمیدرضا کلانتری دبیر کنگره همفکری بسیج دانش آموزی، این برنامه با هدف پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمان بسیج با هفمکری نظام‌مند دانش آموزان بسیجی خوش فکر و فعال سراسر کشور و سرعت بخشیدن به روند تربیت نیروهای آینده ساز نظام و تمدن اسلامی تشکیل می‌شود.

کنگره ملی متشکل از افراد منتخب استانی است که در طول یک سال با تشکیل کارگروههای تخصصی در مجامع علوی و فاطمی توانسته‌اند از یک ورزیدگی قابل توجهی در راستای هدف مورد نظر برخوردار شوند و در سطح عالی‌تر مرکزی از این افراد جهت اهداف راهبردی استفاده می‌شود تا فعالیت بسیج دانش آموزی در 54000 مدرسه، 870 حوزه مقاومت که 5 میلیون دانش آموز بسیجی حضور دارند نیز بهره‌مند شوند.

در این کنگره دانش آموزان در غالب 6 کارگروه به بحث و بررسی و تبادل نظرات در خصوص موضوعات تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌پردازند و در پایان از مجموعه بیانیه‌های کارگروهها، سند راهبردی بسیج دانش آموزی تدوین می‌گردد.

انتهای پیام

کد N792393

وبگردی