آفتاب
نهاوندیان در گفت‌وگوی زنده با شبکه استانی گیلان

سال 95 رشت به تهران و راه‌آهن سراسری وصل می‌شود

سال 95 رشت به تهران و راه‌آهن سراسری وصل می‌شود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو زنده با شبکه تلویزیونی استان گیلان به تشریح برخی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در پانزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد نهاوندیان با بیان این‌که «دولت در هیچ زمینه‌ای انحصار را نمی‌پذیرد» گفت: موانع حضور گسترده بخش خصوصی در اقتصاد باید برداشته شود.

وی با اشاره به این‌که «استان گیلان از سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی برخوردار است و یکی از این سرمایه‌ها محیط زیست منحصر به فرد آن است» گفت: محیط زیست گیلان در کنار توسعه اقتصادی باید مورد اهتمام جدی باشد.

وی گفت: سرمایه اصلی نظام اعتماد و حمایت عمومی از برنامه‌هاست و انجام پروژه‌های ناتمام اولویت دولت در سفرهای استانی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ویژگی سفرهای استانی دولت یازدهم را وعده بر مبنای کارشناسی و تحقق آن در کوتاه مدت دانست و گفت: سال 95 رشت به تهران و راه‌آهن سراسری وصل می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «افق توسعه در استان گیلان روشن است» گفت: دولت مدافع بنگاه‌های کوچک و متوسط و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با بیان این‌که «در سفرپانزدهم کاروان تدبیر و امید به استان گیلان، نمایندگان رئیس جمهور در یازده شهر این استان حضور یافته‌اند» گفت: تحقق اهداف ملی جز در سایه امیدواری، همدلی و همزبانی میسر نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N792349

وبگردی