آفتاب

یادواره شهدای هسته‌ای در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود

یادواره شهدای هسته‌ای در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود

یادواره شهدای هسته‌ای با حضور خانواده شهدای هسته‌ای و جمعی از مسئولان و دانشجویان از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود.

مهدی بدیعی دبیر یادواره شهدای هسته‌ای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اعلام این خبر گفت: در این یادواره از مقام شهدای هسته‌ای یاد می‌شود و خانواده این عزیزان تجلیل می‌شوند.

وی تصریح کرد:این یادواره در روز 30 فروردین سال جاری از ساعت 14 الی 17 در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف برگزاری این یادواره اظهار کرد: یادواره شهدای هسته‌ای در راستای زنده نگاهداشتن یاد شهدای هسته‌ای می‌باشد که با تلاش‌های علمی خود برای کشور عزیز ما افتخارآفرینی کردند.

این فعال دانشجویی اظهار کرد: زنده نگاهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو دانشجویان و بسیج دانشجویی یکی از رسالت‌های مهم خود را پاسداری از یاد و خاطره شهدا می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره با محوریت شهید احمدی روشن که در دی ماه سال 90 به شهادت رسید برگزار می‌شود. در این یادواره پدر و مادر گرانقدر شهید احمدی روشن حضور می‌یابند ضمن این‌که مباحثی پیرامون مسائل هسته‌ای کشور و جزئیات توافق اخیر در لوزان نیز مطرح خواهد شد. همچنین در این یادواره عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس،سردار سرتیپ پاسدار همدانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران حضور می‌یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخار دانشجویان پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب در عرصه‌های مختلف است امیدواریم با برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای بتوانیم به رسالت خود در پیمودن راه ولایت فقیه اهتمام ورزیم.

انتهای پیام

کد N792338

وبگردی