آفتاب

۲۸ خرداد زمان استعفای نامزدهای انتخاباتی از سمت دولتی

۲۸ خرداد زمان استعفای نامزدهای انتخاباتی از سمت دولتی

تسنیم نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند امسال برگزار می‌شود کاندیدای انتخاباتی تا ۲۸ خرداد می‌توانند از سمت دولتی استعفا دهند.

محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه هفتم اسفند ماه شاهد برگزاری انتخابات در کشور هستیم اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند در کشور برگزار می‌شود که وزارت کشور به عنوان مجری این انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری آن دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های در پیش‌رو در برگزاری انتخابات 7 اسفند گفت: آموزش کادر اجرایی انتخابات از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در حوزه انتخابات 7 اسفند است.

رییس ستاد انتخابات با تاکید بر با نشاط کردن محیط‌های اجتماعی و سیاسی در برگزاری انتخابات پرشور افزود: باید با همدلی و همزبانی در حوزه‌های مختلف اجتماع در برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط تلاش شود که در این عرصه احزاب سیاسی نقش مهمی دارند.

مقیمی زمان استعفای نامزدهای انتخابات از پست‌های دولتی را تشریح کرد و گفت: مدیرانی که قصد دارند درانتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند باید تا 28 خرداد از سمت خود در پست دولتی استعفا کنند.

وی با بیان اینکه از احزاب سیاسی حمایت و پشتیبانی می‌شود بیان کرد: از تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و شناسنامه‌دار هستند از حمایت دولتی برخوردار می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه نشاط سیاسی باید برای ایجاد همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در کشور صورت گیرد گفت: احزاب سیاسی در تحقق شعار امسال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

29220

کد N791899

وبگردی