آفتاب
مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

دولت با تعلیق حج عمره با ملت همزبانی کرد

دولت با تعلیق حج عمره با ملت همزبانی کرد

یک فعال دانشجویی گفت: تعلیق حج عمره خواسته اکثر مردم ایران بود که در این زمینه دولت با ملت همزبانی کرد. امیدواریم این همزبانی در حوزه‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند.

حسین زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با تعلیق حج عمره در پی هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در عربستان، ‌اظهار کرد: جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یکی از تشکل‌های دانشجویی ایران اسلامی از زمان متوجه شدن این حرکت شنیع، از رژیم آل سعود اعلام انزجار کرد و مخالفت خود را با این رژیم متجاوز و کودک‌کش اعلام نمود. این حرکت سنجیده و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در تعلیق حج عمره، حداقلی‌ترین پاسخ در برابر کشوری بود که به هموطنان ما توهین کرده است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت باید تا محاکمه و رسیدن به اشد مجازات مسببین این حرکت شنیع اقدامات لازم را انجام دهند تا پس از این کسی در دنیا اجازه هیچ‌گونه توهین را به پاسپورت ایرانی نداشته باشد.

وی افزود: دولت در مسأله تعلیق که خواسته قلبی بسیاری از هموطنان بود با آنها همزبانی کرد. دولت اثبات کرد که می‌شود با همکاری کارهای بزرگ ارزشمندی را در زمینه سیاست خارجی انجام داد. ان‌شاءالله دولت در شعارهای حقه مردم از جمله بهبود وضعیت اقتصاد و فرهنگ همچنین بهبود اوضاع داخلی کشور این همزبانی را تکمیل کند.

انتهای پیام

کد N791057

وبگردی