آفتاب

بررسی حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی درایران در کمیسیون فرهنگی

بررسی حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی درایران در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی در ایران با حضور وزیر ارشاد و رییس سازمان میراث فرهنگی در جلسه هفته آینده کمیسیون متبوعش خبر داد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: در جلسه امروز برنامه کمیسیون در سال 94 به بحث و بررسی گذاشته شد و بنا شد بخش نظارتی کمیسیون از طریق فعال شدن کارگروه‌های تخصصی کمیسیون به صورت جدی‌تر تقویت شود.

وی ادامه داد: قرار شد ما پیگیر این موضوع باشیم که چند دستور شامل طرح‌های جمعیت و تعالی خانواده و طرح جامع صدا و سیما را در جلسه علنی مجلس با جمع آوری 50 امضا مورد بررسی قرار دهیم چرا که اگر قرار باشد در نوبت بررسی قرار گیرد ممکن است سال 94 به تصویب نرسد. بنابراین ما سعی می‌کنیم پیگیر تغییر دستور جلسات علنی مجلس باشیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطرنشان کرد: در سال جاری طرح جامعی که در کارگروه رسانه مورد بررسی قرار گرفته اما هنوز تکمیل نشده است را در کارگروه ویژه‌ای مورد بررسی و اتمام قرار دهیم که این کارگروه با مدیریت آقای آقاتهرانی جلسات بیشتری را از هفته آینده برای پیگیری تشکیل خواهد داد.

طاهری در پایان یادآور شد: ان‌شاالله موضوع ورود خبرنگار رژیم صهیونیستی که در قالب گردشگر وارد ایران شده است را در هفته آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و رییس سازمان میراث فرهنگی مورد بررسی قرار می‌دهیم چرا که این فرد گزارش‌هایی را برای رژیم صهیونیستی تهیه کرده است و باید پیگیری کنیم که این اتفاق به چه دلیل رخ داده است.

انتهای پیام

کد N790769

وبگردی