آفتاب

در خواست معاون وزیر کشور برای اثرگذاری بیشتر اقدامات فرهنگی در حوزه امنیتی

در خواست معاون وزیر کشور برای اثرگذاری بیشتر اقدامات فرهنگی در حوزه امنیتی

معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور گفت: رعایت قانون گرایی ، برخورد منطقی با موضوعات ، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل موضوعات مورد توجه است .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ذوالفقاری معاون امنیتی وانتظامی وزیرکشور در نشست تخصصی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی، مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های کشور اجرای عملی همدلی و همزبانی را در صحنه تصمیم گیری مسلتزم انجام اقدامات عملی درخصوص سرمایه های اجتماعی دانست و گفت : پاسخگویی وایجاد نیازآفرینی واقعی از الزامات ایجاد همدلی است.

وی ادامه داد:اگر به دنبال رضایتمندی در جامعه هستیم باید به دنبال نیازآفرینی منطقی و صحیح باشیم .

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر اتخاذ روش های کم هزینه برای اشراف سیستم های اطلاعاتی و انجام تدابیر لازم تأکید کرد و گفت: سیستم های اطلاعاتی نباید به گونه ای باشند که مردم احساس ناامنی کنند، زیرا که اشراف اطلاعاتی ما برای ایجاد تأمین امنیت و صیانت از مردم است .

ذوالفقاری گفت:رعایت قانون گرایی، برخورد منطقی با موضوعات ، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل مسائل از موضوعات مورد توجه است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان اظهار امیدواری که در پایان سال شرایطمان به گونه ای باشد که در عمل شاهد تحقق شعار محوری سال 94 درهمه امورکشور باشیم.

انتهای پیام

کد N790665

وبگردی