آفتاب

اظهارات سردار جزایری درباره دیپلماسی عربستان

اظهارات سردار جزایری درباره دیپلماسی عربستان

معاون بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: اقدامات عربستان در قبال جمهوری اسلامی ایران، این کشور را با چالش مواجه خواهد کرد و دامن او را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سیدمسعود جزایری که در حاشیه مراسم اسوه‌های صبر و مقاومت در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به دیپلماسی عربستان و نحوه برخورد مسئولین این کشور با ایرانیان، توضیح داد: عربستان طی سال‌های گذشته اشتباهات فاحشی در مواجهه جمهوری اسلامی ایران داشته است. این اشتباهات در یکی دو سال گذشته بیشتر به چشم می‌خورد.

وی افزود: این اشتباهات برای کل منطقه منجر به خسارت‌هایی شده است. به خصوص در درازمدت دیپلماسی عربستان در قبال جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده خواهد شد و دامن او را خواهد گرفت چرا که منطقه هرچه می‌گذرد به حقانیت رفتار جمهوری اسلامی ایران آگاه‌تر می‌شود.

سردار جزایری همچنین در رابطه با مقاومت مردم یمن،‌ گفت: بر اساس گزارش‌ها و اطلاعاتی که داریم به نظر می‌آید تلاش‌های عربستان اگرچه صدمات قابل توجهی به بخشی از زیرساخت‌های کشور یمن و به خصوص مردم آن وارد کرده است اما این‌گونه است که در ادامه شاهد پیروزی مقاومت مردمی در یمن خواهیم بود و در حقیقت دورنمایی که دیده می‌شود این پیروزی است و عربستان در منطقه و جامعه جهانی قطعاً مورد سرزنش قرار خواهد گرفت. امیدواریم سازمان‌های جهانی به وظیفه خود در رابطه با برخورد با متجاوز و اشغال‌گر عمل کنند.

انتهای پیام

کد N790445

وبگردی