آفتاب
خسروی:

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای رهنمودهای رهبری را نصب‌العین قرار دهند

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای رهنمودهای رهبری را نصب‌العین قرار دهند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور خواست ضمن دفاع هوشمندانه حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری را نصب‌العین قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم خسروی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک پیروزی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: ما نسبت به نزول باران رحمت الهی و موفقیت‌های نسبی ملت ایران در عرصه بین‌المللی شاکر هستیم.

وی با محکوم کردن حمله عربستان سعودی به ملت یمن نیز گفت: رژیم متحجر آل سعود به خاطر اقدامات غیرانسانی و غیراخلاقی و تعدی به یک کشور مسلمان روسیاه تاریخ خواهد بود و ان‌شاءالله دچار شکست و ذلت می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: از فرزندان انقلابی ملت ایران می‌خواهیم در مذاکرات هسته‌ای همراه دفاع هوشمندانه، حرکتی در مسیر رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه معلمان نسبت به تبعیض و بی‌عدالتی‌ها در پرداخت حقوق، مزایا و پاداش‌ معترض هستند، گفت: آیا افزایش 35 درصدی حقوق در نهاد ریاست جمهوری و افزایش حقوق در صداوسیما، وزارت کشور و وزارت بهداشت با نظام رتبه‌بندی صورت گرفته است؟ متاسفانه نظام هماهنگ پرداخت در اوج ناهماهنگی و بی‌تدبیری است و دولت و مجلس تماشاگر ساکت این صحنه هستند.

خسروی در تذکری به وزیر ارتباطات نیز گفت که با وجود قانون مصوب مجلس و تایید آن از سوی شورای نگهبان، کارگزاران مخابرات روستایی همچنان بلاتکلیف هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجتمع بزرگ فولاد تربت حیدریه پس از سه سال تلاش خستگی‌ناپذیر و انجام کلیه مراحل قانونی و پرداخت 200 میلیارد تومان سهم اولیه بخش خصوصی، در مراحل اجرایی نیازمند تدبیر و مدیریت جهادی است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در پایان گازرسانی روستاهای بالای 50 خانوار و تکمیل فرودگاه شهید مدرس و ارتقای راه‌آهن تربت حیدریه و تکمیل راه شهر کدکن و شهرستان زاوه را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N790317

وبگردی