آفتاب

تجمع سوری‌ها در محکومیت تجاوز نظامی عربستان به یمن

تجمع سوری‌ها در محکومیت تجاوز نظامی عربستان به یمن

جمعی از احزاب مختلف سوری امروز (سه‌شنبه) به منظور اعلام حمایت خود از ملت یمن و مخالفت با تجاوز نظامی عربستان به این کشور، مقابل سفارت عربستان در دمشق تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، با ادامه تجاوزگری‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان و آمریکا در یمن، جمعی از احزاب سوری با تجمع در برابر مقر سفارت عربستان در دمشق این اقدام ریاض را محکوم و حمایت خود از مردم یمن را اعلام کردند.

پروین ابراهیم، دبیرکل حزب جوانان ملی برای عدالت و توسعه در سوریه اعلام کرد این تجمع به منظور اعلام حمایت از مردم ستمدیده یمن و مخالفت با هرگونه مداخله عربستان و هم‌پیمانان آن در یمن است.

وی تاکید کرد که مذاکرات سیاسی بدون دخالت خارجی تنها راه‌ حل بحران سوریه و یمن است و ملت سوریه همواره از سرنوشت و حقوق ملت یمن حمایت می‌کند.

طارق احمد، عضو دفتر سیاسی حزب ملی و اجتماعی سوریه نیز اعلام کرد: هدف از مشارکت در این تجمع، بیان رنج و ستمی است که ملت یمن به دلیل تجاوزهای اخیر عربستان متحمل شده‌اند.

از سوی دیگر فیصل عزور، عضو شورای ملی سوریه نیز اظهار کرد: میان دشمنان عربستانی که به ملت بی‌گناه یمن حمله می‌کنند و تروریست‌هایی که قصد جان ملت سوریه را کرده‌اند هیچ تفاوتی وجود ندارد و عربستان همچون مار افعی سم خود را در تمام منطقه پخش کرده و سعی دارد نقشه‌های اسرائیل و آمریکا را در منطقه اجرا و پیاده کند.

انتهای پیام

کد N790301

وبگردی