آفتاب
عمرانی در نطق میان دستور:

ملت ایران ذره ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید ندارد

ملت ایران ذره ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید ندارد

نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد: ملت ایران ذره ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید و اعتماد ندارد و راه حل مشکلات اقتصادی را در داخل جستجو می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور خود با تبریک ایام ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)، به مذاکرات هسته ای ایران و غرب اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم نتایج مذاکرات هسته ای با ۵+۱ با عنایت ۵ تن آل عبا خیر و برکت به بار آورد، چراکه ملت ایران ذره ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید و اعتماد ندارد.

وی تصریح کرد: در نتیجه چنین وضعی، ملت ایران کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را در این توافق نمی بیند و آن را در همت و تلاش خویش و مدیریت صحیح اجرایی کشور جستجو می کند.

ضرورت توجه به مشکلات معیشتی فرهنگیان و نگاه عادلانه به این قشر

نماینده مردم سمیرم همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان از جنابعالی رفع مشکلات معیشتی و نگاه عادلانه به آنهاست.

عمرانی خاطرنشان کرد: تغییرات شدیدی که در نوع حقوق کارکنان در سایر دستگاه ها مشاهده می شود، موجب اعتراض این عزیزان(فرهنگیان) شده است که امیدواریم شاهد تدابیر شما و رئیس جمهور محترم باشیم.

 

 

 

کد N790090

وبگردی