آفتاب

دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی در جهاددانشگاهی تعیین شدند

دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی در جهاددانشگاهی تعیین شدند

در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر مهدی فیض، دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) در جهاددانشگاهی تعیین شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، به نقل از دبیرخانه ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره)، طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر مهدی فیض، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی محمد محمودی‌کیا به‌عنوان ‹‹دبیر›› و آقایان بابک ارسیا، سید محمد هاشمی تروجنی، غلام‌علی نیستانی، علی متقیان، حمید صابرفرزام، مهدی کاظمی خالدی و علی آئینه‌ساز به عنوان «اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)» منصوب شدند.

در بخشی از این حکم آمده است: "تاریخ شاهدی است بر اراده پولادین مردانی که با اندیشه متعالی و عمل مجاهدانه خویش، جوامع را به سوی دستیابی به قلل رفیع عزت و آزادگی رهنمون ساخته‌اند که بی شک، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(سلام الله علیه)، از مصادیق تام مردانی است که با ایمان و اراده راسخ خویش، توانست با رهبری برزگترین انقلاب مردمی جهان معاصر، دریچه‌ای از امید را فراراه آزادگان جهان بگشاید.

حال و در آستانه سالگرد ارتحال آن قبله دل‌ها و امام قلب‌ها، و به منظور تکریم، تعظیم و تعزیز مقام والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر و عضو ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(سلام الله علیه)» منصوب می‌شوید».

انتهای پیام

کد N790058

وبگردی