آفتاب

انفجار در قاهره و قطع برخی شبکه‌های تلویزیونی

انفجار در قاهره و قطع برخی شبکه‌های تلویزیونی

منابع آگاه مصری از وقوع دو انفجار در شهرکی که رسانه‌های تلویزیونی قاهره در آن قرار دارد خبر داده و اعلام کردند که این انفجارها دو مولد برق را هدف قرار داده بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، یک منبع امنیتی در وزارت کشور مصر با اعلام این خبر تصریح کرد که قطع برق در شهرک رسانه‌ای واقع در شهر "6 اکتبر" در نزدیکی قاهره نتیجه انفجار دو بمب از شش بمبی بود که در این مکان کار گذاشته شده بود.

یک منبع امنیتی دیگر اعلام کرد که یک بمب در اطراف شهرک محل فعالیت رسانه‌های تلویزیونی گذاشته شده بود که توسط نیروهای امنیتی خنثی شد.

این در حالی است که منبع مذکور پیش از این اعلام کرده بود انفجار به دلیل مشکل فنی در کابل برق بوده و ناشی از یک اقدام تروریستی یا خرابکارانه نبوده است.

به گزارش منابع مصری نیروهای امنیتی پس از یافتن شش بمب در این شهرک مستقر شدند.

برخی از شبکه‌های تلویزیونی که به دلیل قطع برق پخش آنها متوقف شده بود بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفتند اما برخی از شبکه‌ها همچنان قطع است.

روزنامه الاهرام مصر نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی به چهار بمب در اطراف این شهرک دست یافتند و دو بمب را منفجر کردند. کارشناسان مواد منفجره نیز اقدام به خنثی‌سازی دو بمب دیگر کردند.

انتهای پیام

کد N789913

وبگردی