آفتاب
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

با توجه به رفتار سعودی‌ها تعلیق و توقف حج عمره پسندیده است

با توجه به رفتار سعودی‌ها تعلیق و توقف حج عمره پسندیده است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اقدام کشورمان مبنی بر تعلیق و توقف حج عمره را امری پسندیده عنوان کرد.

سید کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از خبر تعلیق و توقف سفر حج عمره گفت: با توجه به نوع برخورد سعودی‌ها باید زودتر از این ها این تعلیق اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: در حالی بودجه کلانی صرف این قضیه می‌شود، کارکردهایی که حج عمره برای زائران باید داشته باشد مخدوش شده است و سعودی‌ها رفتار مناسبی با حجاج ایرانی ندارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که نوع رفتار سعودی‌ها باید در شان ملت ایران باشد، اظهار کرد: بهتر بود که تعلیق سفر حج عمره زودتر از این انجام شود، اما به هر حال جلوی ضرر را هرجا بگیریم منفعت است و مردم هم از این موضوع راضی هستند البته ممکن است اقلیتی به دلایلی ناراضی باشند، اما اکثریت مردم اذعان دارند که این کار، کار پسندیده‌ای بوده است.

سجادی در ادامه اظهار کرد‌: به طور کلی رفتار عربستان با توجه به نقشی که در منطقه ایفا می‌کند و همچنین اتفاقاتی که در یمن رخ داده است رفتار خوبی نبوده و آنها قبل از این نیز رفتارهای این چنینی داشته‌اند و به طور کلی عربستان سیاستی را اتخاذ می‌کند که طی آن کشورهایی را که با آن مخالفتی داشته باشد را تحقیر و هدف‌های سیاسی و ضد ایرانی دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حج عمره مستحب است و لزومی ندارد که مردم ما در این راستا دچار مشکلات عدیده شوند و با آبروی آنها بازی شود. لازم است تا نظام سعودی تنبیه شود و از ملت ما عذرخواهی کند.

انتهای پیام

کد N789397

وبگردی