آفتاب
توکلی:

جلسات مشترک دولت و مجلس در بهبود روابط موثر است

جلسات مشترک دولت و مجلس در بهبود روابط موثر است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس که شب گذشته برگزار شد، برگزاری این‌گونه جلسات را در بهبود روابط موثر دانست.

احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: البته از این‌گونه جلسات نمی‌توان انتظار آثار فوری و فوتی داشت. اما قطعاً این جلسات آثار بلندمدتی خواهد داشت. چرا که برخی مواضع، مسائل و گلایه‌ها به شکل رودررو مطرح می‌شود و نوعی تلطیف ارتباط صورت می‌گیرد. زیرا طرفین نمی‌توانند همیشه همدیگر را این‌طور رو در رو ببینند.

وی افزود: در چنین جلساتی که فضا، فضای مهمانی است گله‌ها از حالت خشک و خشن دور می‌شود و خوش و بش‌هایی که صورت می‌گیرد در لطافت روح و آب شدن یخ‌ها موثر است چرا که طبعاً برخوردهای چهره به چهره آثار مثبت خود را دارد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با ارزیابی مثبت از جلسه شب گذشته دولت و مجلس و طرح دوستانه برخی صحبت‌ها از سوی نمایندگان،‌ خاطرنشان کرد: در چنین جلساتی اختلاطی که پیش می‌آید مهم است و این‌که افراد می‌توانند مراوده دوستانه‌تری داشته باشند که همین امر تأثیر مثبتی خواهد داشت تا تحریک نفس کمتر موثر باشد.

انتهای پیام

کد N788698

وبگردی