آفتاب
خجسته:

در نشست مشترک دولت و مجلس بر تشکیل اتاق فکر تاکید شد

در نشست مشترک دولت و مجلس بر تشکیل اتاق فکر تاکید شد

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درخصوص پنجمین نشست مشترک میان دولت و مجلس گفت که در این جلسه بر تشکیل اتاق فکری جهت برنامه‌ریزی و آمادگی کشور برای آینده به ویژه پس از توافق یا عدم توافق هسته‌ای تاکید شد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن ارزیابی بسیار مثبت از نشست امشب دولت و مجلس گفت:‌ این نشست‌ها در راستای همدلی و همزبانی هرچه بیشتر میان دولتیان و مجلسیان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه نیز همه طیف‌ها و جریان های سیاسی در دولت و مجلس حضور داشتند و برخی همچون آقایان حداد عادل، جلالی و تاجگردون به اظهارنظر پرداختند و دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسائل مختلف مطرح کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی نیز در سخنان خود ضمن تاکید بر همکاری هرچه بیشتر میان مجلس و دولت به مباحثی همچون تولید، اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید داخلی، بحران آب، بیکاری ، خشکسالی و ... اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه در رابطه با این موضوع بحث شد که اگر پس از مذاکرات هسته‌ای توافقی صورت گرفت اتاق فکری تشکیل شود که به خصوص قوای سه گانه برای آینده برنامه‌ریزی و آمادگی داشته باشند. همچنین در صورت عدم توافق راهکارها و نوع مدیریت کشور برنامه‌ریزی شود.

خجسته یادآور شد: در این نشست همگی تاکید داشتند که نباید شکافی بین گروه‌های داخلی ایجاد شود.

رییس کمیسیون شوراها در پایان گفت: موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت این بود که دولت‌ها محل قانون نویسی هستند و بر این موضوع تاکید شد که دولت لوایح بیشتری به مجلس ارائه دهد و این طور نباشد که مجلس برای همه موضوعات خود طرح ارائه دهد.

انتهای پیام
کد N788358

وبگردی