آفتاب
فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد؛

نشست مشترک دولت و مجلس نشان دهنده وجود تفاهم در سطح بالا بین دو قوه است

نشست مشترک دولت و مجلس نشان دهنده وجود تفاهم در سطح بالا بین دو قوه است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت که نشست مشترک امروز دولت و مجلس نشان دهنده وجود همدلی و همزبانی بین دو قوه و وجود تفاهم در سطح بالاست.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با این توصیف که جلسه امروز دولت و مجلس بسیار خوب بود به جزئیات این جلسه اشاره و اظهار کرد: در این جلسه مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان، کاظم جلالی رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، تاجگردون به نمایندگی از نمایندگان اصلاح طلب و لاریجانی رییس مجلس و روحانی رییس جمهور به ترتیب به ایراد سخن پرداختند.

وی افزود: اقای حداد عادل در صحبت‌های خود گفت که از دلواپسان است چون آن طور که شایسته است اطلاعاتی در مورد جزئیات مذاکره در پرونده هسته‌ای داده نمی شود و آن‌ها نگران فریبکاری طرف مقابل هستند.

نماینده مردم ارومیه اضافه کرد: آقای جلالی با تاکید بر انجام کارهای مثبت دولت به این موضوع نیز اشاره کرد که مجلس در شرایط خاص همواره با دولت هماهنگ، همزبان و همدل بوده است البته باید در آینده نیز همدلی و همزبانی را هر دو قوه در عمل بیشتر نشان دهند.

فتاحی خاطرنشان کرد: تاجگردون نیز در صحبت‌هایش از رییس جمهور خواست که ارتباطش را در سال آخر کاری مجلس نهم با نمایندگان بیشتر کند چون این مجلس، مجلسی نیست که بخواهد با مخالفت به دولت بپردازد.

وی با اشاره به صحبت‌های رییس مجلس گفت: آقای لاریجانی مباحث بسیار خوبی را در موضوع اقتصادی مطرح کرده و تاکید کردند که باید موضوع هسته‌ای به سرانجام مورد قبول برسد و باید مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به صحبت‌های رییس جمهور نیز گفت: آقای روحانی با تشکر از مجلس برای همدلی و همزبانی با دولت بر این موضوع تاکید کرد که باید با دنیا و شرایط فعلی آن مذاکره کنیم البته دنیا دارای عرف و قوانینی است و طبیعتا آمریکا و اروپا به دلیل داشتن قدرت نمی توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند و تعهدات اخلاقی مانع می شود.

وی افزود: برخی از صحبت های آقای روحانی به مشکلات اقتصادی مربوط بود که ایشان تاکید داشتند که حتی اگر مذاکرات به نتیجه برسد نتایج آن در اقتصاد در 6 ماه دوم سال ظهور و بروز می کند.

فتاح یکی دیگر از تاکیدات رییس جمهور را داشتن تعامل برای حل مشکلات مردم اظهار و عنوان کرد که طبق تاکید آقای روحانی و آقای لاریجانی باید برای حل مشکلات مردم تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در جمع بندی گفت که این جلسه بسیار خوب بوده که در آن اکثر اعضای کابینه دولت حضور داشتند، جلسه نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و برگزاری ضیافت شام به پایان رسید.

انتهای پیام

کد N788277

وبگردی