آفتاب
سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد:

نشست مشترک دولت و مجلس مصداق همدلی دولت و ملت بود

نشست مشترک دولت و مجلس مصداق همدلی دولت و ملت بود

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس آن را مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان و بر لزوم فعالیت مشترک دو قوه برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نشست عصر امروز دولت و مجلس اظهار کرد: این جلسه که ساعت 6 آغاز شد و تا دقایقی پیش ادامه داشت جلسه خوب و توام با همدلی بین مجموعه نمایندگان و دولت بود. در این جلسه آقای جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت، آقای حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان و آقای تاجگردون از نمایندگان اصلاح طلب مجلس سخنرانی کردند.

وی با اشاره به طرح مسائل سیاسی و جاری کشور از سوی نمایندگان در این جلسه و قدردانی از فعالیت‌های دولت در زمینه مساله هسته‌ای اظهار کرد: ما امیدواریم سال همدلی و همزبانی بتواند در همدلی دو قوه موثر باشد تا کارهای مهم پیش رو با اهتمام بیشتری دنبال شود. ضمنا باید از رهبری نیز به خاطر این رهنمود و این نامگذاری قدردانی کرد و امیدواریم آثار این نامگذاری در جامعه مشهود باشد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس پیش از این هم در تصویب قانون بودجه 94 لایحه خروج از رکود و لایحه تنظیم مقررات مالی دولت با دولت همدلی نشان داده خاطرنشان کرد: قطعا نمایندگان در آینده نیز دولت را در انجام وظایف مهم کمک خواهند کرد.

سبحانی‌نیا با اشاره به سخنان رییس مجلس در نشست دولت و مجلس نیز گفت: آقای لاریجانی مسائلی مثل اشتغال، تولید، سرمایه‌گذاری، آب و موضوعات مهم این‌چنینی را مورد اشاره قرار دادند و گفتند که دولت و مجلس باید مشترکا در این زمینه‌ها اهتمام به خرج دهند و سیستم بانکی و بخش خصوصی را فعال کنند.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر همدلی و همکاری متقابل دولت و مجلس برای پیگیری امور کشور گفت: آقای روحانی در سخنرانی خود بر لزوم تعامل دولت و مجلس تاکید کردند و گفتند: نمی توان بسیاری از کارها را بدون تعامل با مجلس سامان داد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در پایان ضمن ارزیابی مثبت از پنجمین جلسه مشترک دولت و مجلس آن را مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت و دولت و مجلس عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N788261

وبگردی