آفتاب
جلیلی در دیدار با قائم مقام جبهه مردمی آزادی فلسطین:

ایجاد «داعش» برای بازداشتن جهان اسلام از نبرد با صهیونیست‌ها بود

ایجاد «داعش» برای بازداشتن جهان اسلام از نبرد با صهیونیست‌ها بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ایجاد گروههای تروریستی مثل «داعش»، برای مقابله با وحدت جهان اسلام و جلوگیری از مبارزه جهان اسلام با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جلیلی امروز در دیدار با «ابو احمد فواد» قائم مقام دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین و هیأت همراه، با ابراز خشنودی از پیروزی‌های ملت فلسطین تأکید کرد: تجربه فلسطین به جهان نشان داد تنها مقاومت است که مستکبران را به عقب می‌راند.

در این دیدار که در محل شورای راهبردی سیاست خارجی برگزار شد، جلیلی گفت: تمام تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی آن است که به بهانه راه حل‌های سیاسی، ملت فلسطین را از ادامه مقاومت باز دارد.

عضو شورای راهبردی سیاست خارجی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند پیروزی از آن مقاومت است و ادامه مقاومت، شکست حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ظهور گروههای تروریستی مثل داعش در منطقه تصریح کرد: مقاومت فلسطین، محور وحدت جهان اسلام است و ایجاد گروههای تروریستی مثل «داعش»، برای مقابله با این وحدت و جلوگیری از مبارزه جهان اسلام با رژیم صهیونیستی است.

در این دیدار، همچنین ابو احمد فواد قائم مقام دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین با تأکید بر ادامه راه مقاومت و با تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت واقعی از مقاومت فلسطین اظهار داشت: تحولات منطقه از سوریه تا یمن، نشان داده است دفاع از مظلوم یک اصل در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

کد N788113

وبگردی