آفتاب
لاریجانی در مراسم تشییع نماینده فقید سلماس:

مرحوم آقایی به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بود

مرحوم آقایی به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بود

رئیس مجلس گفت: مرحوم آقایی نماینده مردم سلماس همواره به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی در مراسم تشییع مرحوم علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی که پیش از ظهر امروز با حضور خانواده آن مرحوم و نمایندگان مجلس در محل خانه ملت برگزار شد، اظهار داشت: امروز عزیزی را از دست دادیم که سالهای طولانی با هم دوستی داشته ایم؛ مهندس آقایی از همکاران پرتلاش ما بود و از ابتدای انقلاب که او را می شناختم و در دولت همکاری داشتم، ایشان به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بود.

وی افزود: بعد از آنکه در مجلس ششم و در دوره های بعد نماینده مردم سلماس شد نیز همیشه این خصوصیت را داشت که در حل مشکلات مردم سختکوش بود و در پیگیری مسائل کمیسیون عمران نیز صاحبنظر.

رئیس مجلس ادامه داد: در بررسی برنامه های پنجساله و بودجه، نظرات ارزشمند و در پیگیری مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود نیز جدیت داشت.

لاریجانی با بیان اینکه امروز همه ما داغدار او هستیم، گفت: خانواده مرحوم بدانند که همه همکاران او در مجلس در تحمل این ضایعه با شما سهیم هستند و از ابتدای مبتلا شدن او به بیماری، همه پیگیر حال ایشان بودند و رفتار او به عالم دیگر نیز یکباره بود و برای ما یک ضایعه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله حضرت زهرا(س) شفیع آن مرحوم باشد و خداوند خدمات او را قبول کند و آن را باقیات صالحات او قرار دهد.

پیکر مرحوم آقایی پس از تشییع در مجلس شورای اسلامی، برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان سلماس در استان آذربایجان غربی منتقل شد.

 

 

 

کد N787602

وبگردی