آفتاب

محسنی ثانی :مصالح کلی نظام به مسائل جناحی ارجحیت دارد/ در سال انتخابات، همدلی ها را بیشتر کنیم

محسنی ثانی :مصالح کلی نظام به مسائل جناحی ارجحیت دارد/ در سال انتخابات، همدلی ها را بیشتر کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی را استراتژی مهمی برای خنثی کردن نقشه دشمن جهت برهم زدن وحدت در کشور عنوان کرد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در پاسخ به این سئوال که نمایندگان به عنوان عضوی از ملت برای تحقق این شعار چه کاری باید انجام دهند؟ خاطرنشان کرد: نسخه های شفا بخشی که هر ساله از منویات  مقام معظم رهبری برای پیشرفت کشور پیچیده می شود، باید با تلاش همه مسئولان در بخش های مختلف، اجرایی و کاربردی شود.

وی افزود: با توجه به طمعی که دشمنان با استفاده از فضای تحریم ها برای شکاف میان ملت و دولت داشت، نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب یک استژاتژی بسیارمهم برای خنثی کردن توطئه دشمن جهت برهم زدن فضای وحدت و القای تقابل میان مردم و حاکمیت است.

نماینده مردم سبزوار در خانه ملت همچنین یکی دیگر از وجوه نامگذاری امسال را شدت گرفتن رقابت های حزبی و گروهی در پی انتخابات مجلس آینده در کشور دانست و تصریح کرد: از آنجایی که در سال انتخابات، فضای رقابت میان گروههای مختلف به طور طبیعی تشدید خواهد شد اما همه باید توجه داشته باشیم که با در نظر گرفتن اصل همدلی و همزبانی به تقویت وحدت ملی کمک کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه داریم که مصالح کلی نظام و مردم  را به مسائل جناحی و گروهی ترجیح دهیم چراکه همین پشتوانه مردمی است که امروز ایران را به یکی از قدرت منطقه تبدیل کرده است.

محسنی ثانی همچنین به حمایت اکثریت نمایندگان مجلس از بیانیه لوزان و توافق هسته ای ایران و همچنین تیم مذاکره کننده ایرانی در گفتگو با گروه 1+5 یادآور شد: در واقع باید گفت که نمایندگان مجلس توجه ویژه ای به شعار سال دارندو به دلیل اینکه این شعار که همدلی و همزبانی با دولت است، مخدوش نشود،همت خود را در حمایت از تیم هسته ای کشورمان و تقویت روحیه سفیران جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل به کار گرفته اند.

29220

کد N785585

وبگردی