آفتاب

مخالفت سازمان آزادی‌بخش فلسطین با هرگونه عملیات نظامی در اردوگاه یرموک

مخالفت سازمان آزادی‌بخش فلسطین با هرگونه عملیات نظامی در اردوگاه یرموک

دبیراول کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که این سازمان با هرگونه عملیات نظامی در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در دمشق که تحت تصرف گروه تروریستی داعش است، مخالف است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یاسر عبد ربه، دبیر اول کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد که این سازمان با بحران کنونی در اردوگاه یرموک از طریق حمایت از پایداری فلسطینی‌ها در این اردوگاه و همکاری با تعدادی از نهادهای بین‌المللی و راس آنها سازمان امدادرسانی و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) و اعمال فشار برای خارج کردن افراد مسلح از این اردوگاه مقابله می‌کند.

دبیر اول کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد که وارد کردن این اردوگاه به یک ماجراجویی نظامی و به کار گرفتن گروه‌های فلسطینی به عنوان سرپوشی جهت عملیات نظامی تنها خرابی‌های بیشتری را برای این اردوگاه به همراه خواهد داشت.

سازمان آزادیبخش فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مخالف هرگونه حمله نظامی در اردوگاه یرموک است و خواهان این امر است که از ابزارهای دیگری برای جلوگیری از ریختن خون فلسطینی‌ها استفاده شود.

گروه تروریستی داعش ظرف چند روز گذشته بسیاری از مناطق اردوگاه یرموک را تحت تصرف خود درآورد.

انتهای پیام

کد N785507

وبگردی