آفتاب
تحولات عراق/

آزاد سازی منطقه الزلایه در غرب سامراء/دفع حمله داعش به الرمادی

آزاد سازی منطقه الزلایه در غرب سامراء/دفع حمله داعش به الرمادی

منابع عراقی از آزاد سازی منطقه الزلایه در غرب سامراء و دفع حمله گروه تروریستی داعش به الرمادی در غرب عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای زرهی عراق ادوات داعش را در منطقه الرمیلات در غرب استان صلاح الدین هدف قرار دادند. این نیروها دو خودرو متعلق به داعش که در حال حرکت در جاده بغداد-سامراء بودند را هدف قرار دادند و تعدادی از داعشی ها را به هلاکت رساندند.

در همین رابطه، منابع عراقی از آزاد سازی منطقه الزلایه در غرب سامراء به طور کامل خبر داده و افزودند: نیروهای امنیتی و مردمی طی عملیات موفق به آزادی این منطقه و وارد کردن خساراتی به داعشی ها شدند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد: نیروهای امنیتی با کمک عشایر الدجیل شب گذشته حمله داعش به بلد در استان صلاح الدین در 120 کیلومتری جنوب تکریت را دفع کردند و 30 داعشی را به هلاکت رساندند.

این درحالی است که تروریست های داعش شب گذشته از سه محور در مناطق الکسارات، المقالع و منطقه سید غریب به الدجیل در جنوب تکریت یورش بردند و درگیری های شدیدی میان عشایر و نیروهای مردمی با تروریست ها رخ داد.

منابع عراقی از دفع حمله داعش به الرمادی خبر دادند و افزودند: درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی و داعش در مناطق البوعیثه و البو فراج جریان دارد.

کد N785495

وبگردی