آفتاب

توافق طرف سوری و مخالفان در نشست مسکو بر سر راه‌کار سیاسی حل بحران

توافق طرف سوری و مخالفان در نشست مسکو بر سر راه‌کار سیاسی حل بحران

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و رئیس هیات سوری در نشست مشورتی نمایندگان دمشق با مخالفان سوری در مسکو با تاکید بر اینکه در این نشست تبادل افکار و آراء بشکل جدی، مفید و عمیق صورت گرفت، گفت طرفین در بیشتر موارد، از جمله مبارزه با تروریسم و راهکار سیاسی برای خاتمه دادن به بحران به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، بشار الجعفری، رئیس هیات سوری در نشست مشورتی نمایندگان دمشق با مخالفان سوری در مسکو تاکید کرد: در نشست اخیر تبادل آرا و افکار میان شرکت کنندگان به شکل جدی، عمیق و نتیجه بخش صورت گرفت.

وی افزود: این تبادل آراء در نهایت موجب ارائه پیشنهادات ونظراتی از سوی هیات سوری شد تا به وسیله آن بتوان به عنوان راهکارهایی برای بند اول و دوم دستور کار ارائه شده از سوی روسیه مناقشه کرد.

جعفری اظهار داشت: در جریان این نشست که پیشنهادات ورایزنی‌های بسیاری ارائه و مورد تبادل نظر قرار گرفت، به نقاط مشترکی دست یافتیم که انتظار می‌رود در مورد آن به تفاهم دست یابیم.

در جریان سومین دور نشست میان نمایندگان سوریه و مخالفان، طرفین در مورد نکات مهمی از جمله مبارزه با تروریسم و اصل راهکار سیاسی برای بحران سوریه به توافق رسیدند.

انتهای پیام

کد N784844

وبگردی