آفتاب
صادق خرازی در سفر به کردستان:

آرمان های رهبری و قانون اساسی خط قرمز ماست

آرمان های رهبری و قانون اساسی خط قرمز ماست

رئیس شورای مرکز ندای ایرانیان گفت: آرمان های رهبری و قانون اساسی خط قرمز ماست و با تمام توان در این مسیر و برای تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در سفر یک روزه خود به استان کردستان در نخستین گام به بهشت محمدی سنندج مراجعه کرد و با آرمان‌های والای شهدای گلگون کفن کردستانی تجدید بیعت کرد.

نخستین دیدار رسمی خرازی با مسئولان کردستانی نیز در دفتر نماینده ولی فقیه انجام شد و رئیس شورای مرکز ندای ایرانیان در این دیدار به آشنایی چندین دهه‌ای خود با مردم کردستان و ظرفیت‌های این استان توانمند اشاره کرد.

وی افزود: قانون اساسی، رهبری، ولایت فقیه و مبانی اسلام سیاسی و آرمان‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از جمله خطوط قرمز ما بوده و با تمام توان در این مسیر و برای تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

خرازی خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه داشته باشیم که یک جریان سیاسی به تنهایی نمی‌تواند کشور را اداره کند و این مهم را نیز بار‌ها رهبر معظم انقلاب و امام راحل بیان کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه عقلا و بزرگان احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی در کشور نیز به این نتیجه رسیده‌اند که با تعامل می‌توان بر بسیاری موارد فائق آمد.

رئیس شورای مرکزی ندای ایرانیان تصریح کرد: با یک نگاه نمی‌توان فهم درستی از مدیریت و مسائل اجرایی داشت لذا حزب ندای ایرانیان متشکل از جوانان مستعد و معتقد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قانون اساسی، ولایت فقیه و رهبری و با مشی اصلاح‌طلبانه به فعالیت مشغول شده است.

خرازی ابراز امیدواری کرد که نماینده ولی فقیه در استان با نگاه پدرانه خود از جوانان مستعد و توانمند این حزب حمایت نماید.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به موفقیت تیم مذاکرات هسته‌ای کشور در لوزان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثریت مردم ایران از این توافق رضایت دارند و در یک کلام می‌توان گفت دولتی که در جهت منافع ملی قدم برمی‌دارد شایسته تقدیر است.

کد N784586

وبگردی