آفتاب

پیام جلالی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

پیام جلالی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی روز ملی فناوری هسته ای را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاظم جلالی در پیامی روز ملی فناوری هسته‌ای را به عموم ملت ایران به ویژه دانشمندان و متخصصان صنعت هسته‌ای، تبریک گفت.

متن کامل پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است:

20 فروردین ماه و نامگذاری آن به نام روز ملی فناوری هسته‌ای یادآور، تحقق تلاش‌ها، ممارست و ایستادگی جوانان و متخصصان مجرب و ملت بزرگواری است که مصرانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها غرب، بر حق مسلم خویش مبنی‌بر دراختیار داشتن دانش صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید ورزیده‌اند و با اتکا به دانش و علم ایرانی، چرخه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را در کشور بومی‌سازی کرده‌اند.

بی‌تردید در مسیر دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای، روحیه خودباوری و صرف فعل خواستن مسیر دستیابی به این توانمندی ارزشمند بدون اتکا به کشورهای بیگانه و غرب و با حفظ استقلال را همواره ساخته است و بار دیگر افتخارآفرینی ایران اسلامی در پهنه گیتی را رقم زده‌است.

در چنین روز افتخارآمیزی و همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم، یادی از شهدای گرانقدر هسته‌ای روایت فاتحانه‌ای از ایستادگی و پایمردی متخصصان و دانشمندانی است که با خون خویش نهال پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بارور ساختند.

بی‌تردید در مسیر مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تا حصول توافق نهایی، حفظ دستاوردهای هسته‌ای، منافع و عزت ملی براساس دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته به عنوان اولویت اصلی در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار خواهد گرفت.

اینجانب با تبریک فرارسیدن 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای به تمامی توفیق روزافزون و حرکت در مسیر پیشرفت علمی تمامی دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام

کد N784311

وبگردی