آفتاب

انتقاد یک نماینده از بی‌تفاوتی سازمان حج و زیارت نسبت به آزار دو نوجوان ایرانی در جده

انتقاد یک نماینده از بی‌تفاوتی سازمان حج و زیارت نسبت به آزار دو نوجوان ایرانی در جده

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با محکوم کردن آزار و اذیت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، از بی‌تفاوتی سازمان حج و زیارت به این امر انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسوولین این سازمان شد.

حسین طلا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد:‌ آزار و اذیت دو نوجوان ایرانی در بازگشت از سفر عمره در فرودگاه جده یک فاجعه بود اما متاسفانه سازمان حج و زیارت واکنش درستی به این اتفاق نشان نداد و حتی یکی از مسوولین این سازمان تعرض به دو نوجوان ایرانی را تکذیب کرد.

وی با انتقاد از اطلاع‌رسانی دیرهنگام سازمان حج و زیارت و اطلاعیه دیرهنگام این سازمان در رابطه با این اتفاق افزود: طبعا در چنین شرایطی اخبار غیر مستند و شایعات در این زمینه نیز قوت خواهد گرفت در حالی که اعلام موضع و واکنش فوری می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیرد.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: مردم با اعتماد به سازمان حج و زیارت نوامیس خود را در کاروان‌های تحت نظارت این سازمان به سفرهای زیارتی می‌فرستند اما اگر قرار است مسوولین این سازمان مسوولیت‌پذیر نباشند بهتر است به جای تکذیب وقایع این‌چنینی استعفا دهند.

انتهای پیام

کد N783989

وبگردی