آفتاب
همزمان با سالروز گرامیداشت روز ملی فن‌آوری هسته‌ای

زارعان خبر داد: رونمایی از اولین مجتمع سوخت مجازی بومی

زارعان خبر داد: رونمایی از اولین مجتمع سوخت مجازی بومی

گرامیداشت روز ملی فن‌آوری هسته‌ای به پاس قدردانی از تلاش‌های افتخار آفرین متخصصان ایرانی در دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اصغر زارعان، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و دبیر برگزاری مراسم 20 فروردین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سالروز ملی فن‌آوری هسته‌ای و مصادف گردیدن این روز با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی هموطنان سرافراز تبریک می‌گویم و این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

زارعان افزود: در این روز از چندین دستاورد صلح‌آمیز هسته‌ای که طی سال 93 بدست آمده، از جمله تولید اولین مجتمع سوخت مجازی بومی، سه محصول رادیوداروی جدید و یک محصول در حوزه محیط زیست رونمایی خواهد شد. این دستاوردها نشان‌دهنده خلاقیت، خودباوری و اقتدار در مدیریت جهادی ریاست سازمان و مدیران و مسئولین گمنام در صنعت هسته‌ای است.

وی با اشاره به نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم با موضوع دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای برگزار می‌شود، گفت: رییس‌جمهور، رییس سازمان و جمعی از شرکت‌کنندگان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

زارعان ضمن تقدیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های بی‌دریغ ریاست جمهوری بیان کرد: براساس راهبردها و سیاست‌گذاری‌های سازنده ریاست سازمان و برنامه‌های صنعت هسته‌ای انشالله در سال 94 با توکل به خداوند و استعانت از ائمه اطهار بتوانیم، با نشاط و مدیریت جهادی، دستاوردهایی با فن‌آوری‌های نوین به ملت شریف ایران ارائه کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم گرامیداشت 20 فروردین صبح پنجشنبه با حضور رییس‌جمهور، سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران، متخصصان و جامعه دانشگاهی، مسئولان لشگری و کشوری و متخصصان صنعت هسته‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N783969

وبگردی