آفتاب

دیدار وزیر بهداشت با روسای قوه قضائیه و مقننه و هاشمی رفسنجانی

دیدار وزیر بهداشت با روسای قوه قضائیه و مقننه و هاشمی رفسنجانی

مهر نوشت:

وزیر بهداشت با روسای قوه قضائیه و مقننه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد و ضمن تبریک سال نو ابراز امیدواری کرد در سال همدلی دولت و ملت با همراهی دلسوزان نظام بتوان شاهد ارتقای سلامت در جامعه بود.

دکتر سید حسن هاشمی پس از دیدار نوروزی با رئيس جمهور در ۱۵ فروردین ماه، این بار به همراه معاونانش به دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی رفت.

در این دیدار صمیمانه وی با تبریک سال نو، به ارائه گزارشی از حوزه سلامت پرداخت و خواهان تداوم حمایت های مجلس از حوزه سلامت در سال جاری شد.

دکتر علی لاریجانی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد، همچون گذشته تعامل سازنده مجلس و حوزه سلامت تداوم یابد.

پس از دیدار با رئیس مجلس ، دکتر هاشمی به همراه معاونان خود راهی دفتر رئیس قوه قضائیه شد.

وی ضمن تبریک سال نو به آیت الله آملی لاریجانی در این دیدار که در محل دفتر آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد، در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات با موضوع روغن پالم، داروی غیرمجاز چشمی و دیگر موارد مرتبط با حوزه سلامت، قدردانی کرد و خواهان استمرار و همکاری قوه قضائیه با وزارت بهداشت همچون گذشته در سال ۹۴ شد.

آیت الله آملی لاریجانی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد وزارت بهداشت و قدردانی از دکتر هاشمی، بر ضرورت همکاری های بین قوا و حوزه سلامت تاکید کرد.

دکتر هاشمی و معاونانش سپس به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند و با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

وزیر بهداشت در این ملاقات نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهروزی برای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه سلامت پرداخت.

آیت الله هاشمی نیز در این دیدار اظهار داشت: بر اساس گزارش های رسیده وزارت بهداشت جزو وزارتخانه های موفق دولت است و فعالیت های صورت گرفته حاکی از رضایت مردم است و از این رو امید می رود در آینده شاهد رشد و ارتقا سلامت در جامعه باشیم.

در این دیدار ها دکتر حریرچی قائم مقام وزیر، دکتر لاریجانی معاون آموزشی، دکتر ملک زاده معاون تحقیقات، دکتر آقاجانی معاون درمان، دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

 

23503

کد N783260

وبگردی