آفتاب
رئیس کل دادگستری استان فارس:

مسئولان برای رسیدن به اهداف عمیق نامگذاری امسال تلاش کنند

مسئولان برای رسیدن به اهداف عمیق نامگذاری امسال تلاش کنند

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری بر تعامل بین دستگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی القاصی اظهار کرد: علت حضور همه ما در جایگاه‌های مسئولیتی و مدیریتی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است و تا زمانی که این هدف مدنظر قرار گیرد، باید اختلاف نظرها کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال با ژرف اندیشی و دقت نظر ویژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید همه مسئولین تلاش کنند تا با تعامل سازنده به اهداف عمیق این نامگذاری دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه لازمه تحقق همدلی و همزبانی عمل کردن مسئولین به وظایف و مأموریت های قانونی است، افزود: هر زمان که کارگزاران با اخلاص و دلسوزی به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند نتیجه حاصل از آن همدلی، آرامش و ایجاد فضای صمیمیت است.

رئیس شورای قضایی استان فارس با اشاره به تعامل مناسب حوزه شهرداری با مجموعه قضایی بیان کرد: ما شاهد تحول خوبی در توسعه شهری در چند سال اخیر بوده‌ایم که این امر در سایه همدلی حاصل شده است.

القاصی همچنین بر پیگیری حقوق و مطالبات عمومی و دولتی توسط نمایندگان حقوقی شهرداری شیراز تاکید کرد و افزود: هر کجا نمایندگان حقوقی دستگاه‌ها به خوبی به وظایف سازمانی و قانونی خود عمل کرده‌اند حقوق عمومی حفظ شده است و ما در سال پیش‌رو آماده تدوین دوره‌های آموزشی نمایندگان حقوقی سازمان‌ها در راستای تقویت تعاملات هستیم.

انتهای پیام

کد N783249

وبگردی