آفتاب

تجمع کنندگان امروز مقابل مجلس چرا از توافق لوزان ناراحت بودند؟

تجمع کنندگان امروز مقابل مجلس چرا از توافق لوزان ناراحت بودند؟

ایرنا نوشت:

گروهی به عنوان دانشجو و طلبه صبح سه شنبه برای آنچه که «اعتراض به بیانیه سوییس و عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای» می خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی بطور غیر قانونی تجمع کردند .

این در حالی است که پیش تر مقامات مسئول در استانداری تهران اعلام کرده بودند برای این اقدام درخواست مجوز نشده و این تجمع غیرقانونی است.

تجمع کنندگان که حدود 200 نفر تخمین زده شدند با در دست داشتن پلاکاردها و توزیع برگه هایی ، مراتب انتقاد خود را از نتایج حاصله از مذاکرات هسته ای ابراز کردند.

این تجمع درحالی برگزارشده است که مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران اعلام کرده بود هیچ گونه مجوزی برای این تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی صادره نکرده است .

«محمدرضا یوسفی» گفت: برگزاری این تجمع به دلیل نداشتن مجوز، غیرقانونی است و افراد نباید تن به فعالیت هایی بدهند که قانونی نیست.

یوسفی برگزاری هرگونه تجمع، راهپیمایی و میتینگ را منوط به دریافت مجوز لازم از مراجع قانونی دانست و تاکید کرد: باید از فعالیت هایی که خلاف قانون است پرهیز کرد.

شرکت کنندگان در این تجمع خلاف قانون مدعی بودند از دانشجویان دانشگاه های امیرکبیر، تهران، دانشگاه های آزاد واحدهای تهران و حوزه های دارالمبلغین، چیذر هستند .

تعداد اندکی از نمایندگان مجلس که از منتقدان سرسخت مذاکرات هسته ای هستند، در این تجمع غیر قانونی حضور یافتند .

باتوجه به اعلام استانداری مبنی بر صادر نشدن هیچگونه مجوز برای برگزاری تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی ، واکنشی در برخورد با تجمع کنندگان صورت نگرفت .

 


45231

 

کد N783099

وبگردی