آفتاب

ادامه حملات هوایی ائتلاف عربی علیه یمن و کشته شدن ده‌ها غیر نظامی

ادامه حملات هوایی ائتلاف عربی علیه یمن و کشته شدن ده‌ها غیر نظامی

در ادامه حملات متجاوزانه ائتلاف عربی به یمن، استان‌های مختلف این کشور در 24 ساعت گذشته بارها هدف جنگنده‌های عربستان و همپیمانانش قرار گرفت و ده‌ها تن از جمله 9 عضو یک خانواده را به خاک و خون کشید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری المیادین، در حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به استان صعده در شمال یمن، که خواستگاه اصلی حوثی‌ها محسوب می‌شود، 9 عضو یک خانواده کشته شدند.

همچنین درگیری‌ها در شهر عدن میان نیروهای جدا شده از ارتش و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، ‌رئیس‌جمهوری مستعفی این کشور همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ائتلاف عربی نیز تجمعات انصارالله را که به پیشروی‌هایی در شهر عدن دست یافته‌اند، مورد هدف قرار دادند.

جنگنده‌های عربستان همچنین بندر الصلیف در شهر الحدیده و مناطقی در غرب صنعا، أبین، لحج و عسیلان در استان شبوه را هدف قرار دادند.

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله اعلام کرد که ائتلاف تمامی یمنی‌ها را هدف قرار داده و در همین راستا تفاوتی میان غیر نظامی و نظامی و تاسیسات دولتی یا یگان‌های ارتش قائل نمی‌شود. وی تاکید کرد: اگر عربستان به حمله زمینی در یمن دست بزند، شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

کد N782367

وبگردی