آفتاب

محمد بن نایف در ترکیه/مخالفت پارلمان پاکستان با مشارکت در جنگ یمن

محمد بن نایف در ترکیه/مخالفت پارلمان پاکستان با مشارکت در جنگ یمن

جانشین ولیعهد عربستان در حالی با هدف رایزنی درباره یمن به ترکیه می رود که برخی رسانه های پاکستانی از مخالفت مجلس این کشور با مشارکت اسلام آباد در جنگ زمینی در یمن خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه اسکای نیوز گزارش داد: محمد بن نایف جانشین ولیعهد عربستان امروز برای بررسی پرونده یمن و سوریه به ترکیه می رود.

این درحالی است که برخی رسانه ها از سفر قریب الوقوع خواجه عاصف وزیر دفاع پاکستان به ترکیه خبر دادند.خواجه عاصف امروز درجلسه پارلمان پاکستان که درباره درخواست عربستان از این کشور برای مشارکت در جنگ زمینی علیه یمن برگزار شده بود گفت: عربستان خواستار ارسال جنگنده، ناو و نیروی زمینی از سوی پاکستان برای مشارکت در این جنگ شده است.

در همین حال برخی رسانه های پاکستاین از مخالفت پارلمان این کشور با مشارکت نیروهای این کشور در یمن خبر دادند.

لازم به ذکر است که بنیه اقتصادی پاکستان ضعیف بوده و این کشور نیاز فراوانی به دریافت کمک های خارجی دارد و یکی از کشورهایی که در این رابطه کمک زیادی به پاکستان میکند عربستان سعودی است. عربستان به بهانه کمک اقتصادی به دنبال نفوذ خود در این کشور است و حمله وهابی هایی که از سوی مدارس مورد حمایت عربستان در پاکستان تربیت شده اند اخیرا جنجالی در این کشور به وجود آورده بود.

کد N782091

وبگردی