آفتاب
در سفر به قم صورت گرفت؛

گزارش نهاوندیان به مراجع عظام تقلید از آخرین روند مذاکرات هسته‌ای

گزارش نهاوندیان به مراجع عظام تقلید از آخرین روند مذاکرات هسته‌ای

رئیس‌دفتر رئیس‌‌جمهور روز دوشنبه و در سفر به قم با آیات عظام تقلید دیدار و به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و آخرین نتایج حاصل شده از مذاکرات هسته‌ای پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمد نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌‌جمهور روز دوشنبه و در سفری کوتاه به قم با حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌دفتر رئیس‌‌جمهور در این دیدارها ضمن ارایه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و با اشاره به کاهش قابل ملاحظه نرخ تورم و عبور از شرایط رکود، برنامه‌های دولت را برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق فضای کسب و کار تشریح کرد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 94، تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، بر لزوم حضور موثرتر مردم در تمامی عرصه‌ها و مشارکت همه سلایق سیاسی متعهد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی برای ارتقای وحدت و انسجام ملی و همچنین همدلی و همزبانی بیشتر میان دولت و ملت تاکید کرد.

نهاوندیان در این دیدارها همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای و نتایج حاصل شده در روزهای اخیر در این مذاکرات و نیز برنامه‌های پیش رو در این باره ارایه کرد.

حضرات آیات عظام تقلید، مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در این دیدارها، ضمن ابلاغ سلام و دعا برای رئیس‌‌جمهور و دولت، توفیق بیش از پیش دولت در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو را از خداوند متعال خواستار شده و بر لزوم حمایت مردم از دولت در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم انسجام و وحدت عمومی تأکید کردند.

کد N781871

وبگردی