آفتاب
امیر سرتیپ پوردستان مطرح کرد:

امکان بکارگیری کارکنان و بالگردهای نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی

امکان بکارگیری کارکنان و بالگردهای نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو می‌تواند با بکارگیری نیروهای جوان و کوشا و نیز بالگردها و تجهیزات مکانیزه خود، در امر امدادرسانی مقام نخست را در کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در دیدار با کارکنان و فرماندهان نیروی زمینی ارتش، با تبریک سال ۱۳۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، گفت: در بهمن ماه سال گذشته در ملاقاتی که با فرمانده معظم کل قوا داشتم، به ایشان عرض کردم که من حامل سلام تک‌تک همکاران خود به شما هستم و ایشان هم در جواب گفتند که سلام ما را هم به این عزیزان برسانید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش باید از چهارچوب یک نیروی نظامی مصرفی خارج شود و در زمینه‌های خدمت‌رسانی فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش می‌تواند با بکارگیری نیروهای جوان و کوشا و نیز بالگردها و تجهیزات مکانیزه خود، در امر امدادرسانی مقام نخست را در کشور داشته باشد.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه، با اشاره به بعضی از خدمات و فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش در زمینه‌های ورزشی و در حوزه بهداشت و درمان گفت: بزرگترین خیّر کشور، نیروی زمینی ارتش است؛ نیروی زمینی ارتش با در اختیار قرار دادن زمین به خیرین در زمینه‌های عمرانی و آموزش نیز فعالیت دارد که باید نیروی زمینی را تکیه‌گاه ملت خواند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: من از شما عزیزان به عنوان تصمیم‌گیرندگان نیروی زمینی ارتش می‌خواهم که با همدلی، همکاری و همزبانی در این سال که به همین نام نیز نامیده شده است، این روند را ساماندهی کنید.

وی افزود: به فرموده فرمانده معظم کل قوا نیروی زمینی اساس ارتش است و باید تکیه گاه ملت باشد؛ پس ما باید به عنوان خادمین نظام جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی ارتش، این امر را تحقق ببخشیم.

کد N781606

وبگردی