آفتاب
حقیقت‌پور به مهر خبر داد:

ظریف در کمیسیون امنیت حاضر شد/ ادامه گفتگوها در جلسه غیرعلنی مجلس

ظریف در کمیسیون امنیت حاضر شد/ ادامه گفتگوها در جلسه غیرعلنی مجلس

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از حضور وزیر امور خارجه در نشست بعدازظهر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: ادامه گفتگوها به نشست «غیرعلنی» روز سه‌شنبه در صحن مجلس موکول شد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره ابعاد بیانیه هسته‌ای لوزان گفت: در این جلسه ابتدا وزیر امور خارجه، گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای اخیر و بیانیه امضا شده در پایان آن، ارائه کرد و در ادامه تعداد قابل توجهی سؤال از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این رابطه سؤال‌ها و ابهاماتی دارند، ادامه داد: باید برای حل مشکل و تحکیم بنیان‌های مذاکرات، این سؤال و جواب‌ها و رفع ابهام‌ها ادامه داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در مجموع کمیسیون امروز به جمع‌بندی نرسید و قرار شد ادامه سؤال و جواب‌ها روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین در نشست غیرعلنی در صحن مجلس انجام شود.

حقیقت‌پور تأکید کرد: با توجه به اینکه سخنرانی وزیر امور خارجه در صحن جنبه گزارش‌دهی دارد، بنابراین در پایان آن رای‌گیری نخواهد شد، اما برای رسیدن به یک فهم مشترک از روند کار باید این گفتگوها ادامه داشته باشد. 

کد N780835

وبگردی