آفتاب

تذکر نماینده قائنات نسبت به وضعیت معیشتی معلمان

تذکر نماینده قائنات نسبت به وضعیت معیشتی معلمان

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و رفع تبعیضات در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد هروی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، با ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی فرهنگیان، اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان از نظر فرهنگیان خیلی مقبول نیست و آنها از این وضعیت ناخرسند هستند و خواستار اجرای نظام هماهنگ پرداخت و رفع تبعیض هستند.

وی از وزیر راه خواست نسبت به تعهدات این وزارتخانه در قبال شهرستان‌های قائنات و زیرکوه و تسریع پروژه‌های راهسازی این منطقه بخصوص راه‌های روستایی و تامین قیر اقدام کند.

نماینده مردم قائنات در مجلس با تاکید بر لزوم اجرای تعهدات دولت در مورد توسعه و تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه خود، از وزیر بهداشت و درمان خواست نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی منطقه اقدام کند.

هروی اضافه کرد: از آقای ربیعی هم انتظار دارم به تعهداتش در قبال احداث و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی کارگران عمل کند. متاسفانه وعده‌های داده شده در قبال توسعه فضاهای صنعتی تا به حال عملیاتی نشده است.

وی با انتقاد از وضعیت اشتغال در شهرستان‌های قائنات و زیرکوه هم گفت: ما شاهد هیچ استخدامی در منطقه نیستیم و متاسفانه خراسان جنوبی و بخصوص قائنات از لحاظ استخدام دچار مشکل هستند.

این نماینده مجلس در پایان از وزیر ورزش هم خواست نسبت به احداث و تکمیل پروژه‌های روستایی که بعضا کلنگ خورده اما اعتباری برای آنها در نظر گرفته نشده اقدام عاجل کند.

انتهای پیام

کد N780503

وبگردی