آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

بهرامی: قانون اجازه بی‌حرمتی نسبت به متهمین را نمی‌دهد

بهرامی: قانون اجازه بی‌حرمتی نسبت به متهمین را نمی‌دهد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌ دارند که با تقویت ایمان و افزایش روزافزون علم و دانش در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم بهرامی در اولین جلسه عمومی در سال جدید در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مرکز با اشاره به پیشرفت‌ها و اقدامات این سازمان در بخش های مختلف گفت: با اجرایی شدن قانون جدید آیین دادرسی کیفری در سال جاری، تحولی در تشکیلات سازمان قضایی نیروهای مسلح رخ می‌دهد که امیدواریم بتوانیم با درایت و تدبیر در اجرایی کردن این قانون موفق باشیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به سال «دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی» گفت: صفا و صمیمت یکی از نکات مثبت و برجسته کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح است که تقویت آن می‌تواند موجب ارتقاء بیشتر امورات سازمان و خدمت‌رسانی به مردم شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر رفتار محترمانه با ارباب‌رجوع تاکید کرد و گفت: اگرچه رفتار کارکنان سازمان قضایی با مردم تاکنون خوب بوده و کمترین گلایه را در این زمینه در کل کشور داشته‌ایم، اما حتی یک رفتار نامناسب می‌تواند موجب خدشه‌دار شدن چهره سازمان شود.

وی افزود: بر اساس قوانین و مقررات، مجازات مجرمین توسط قانون تعیین‌شده و به‌هیچ‌وجه کسی اجازه کوچک‌ترین بی‌حرمتی و رفتار تحقیرآمیز نسبت به متهمین و مجرمین را ندارد.

بهرامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که با اراده خداوند، طبیعت در بهار زنده می‌شود، افزود: قرآن از زنده شدن طبیعت این نتیجه را می‌گیرد که انسان‌ها بعد از مردن، دوباره احیاء می‌شوند و این آیات و نشانه‌ها موجب عبرت است.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم از همه‌ ابناء بشر خصوصاً مؤمنین این انتظار را دارد که به‌سوی خوبی‌ها حرکت کنند و در خیرات و کارهای نیک از همدیگر سبقت بگیرند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی را حاصل تحول ملت ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی همانند درخت طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در زمین استوار است و آثار و برکات آن در هرزمانی بروز می‌کند و اکنون مشاهده می‌کنید که جمهوری اسلامی ایران چگونه در تحولات جهانی نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام

کد N780140

وبگردی