آفتاب

حماس خواستار انتفاضه سراسری در قدس و کرانه باختری شد

حماس خواستار انتفاضه سراسری در قدس و کرانه باختری شد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس را به انتفاضه سراسری علیه رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر اشغالگران با تمامی ابزارهای ممکن به منظور دفاع از عزت، کرامت و مقدسات خود فراخواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد: ما و تمامی فلسطینیان همراه و پشتیبان شما در کرانه باختری و قدس هستیم، پس علیه دشمن صهیونیستی به پا خیزید و تردید به دل راه ندهید زیرا تاوانی که اکنون تحت اشغالگری می پردازید، بسیار فراتر از ارزش آزادی و کرامت شماست. بدانید که خداوند از شما حمایت می کند و هرگز شما را تنها نمی‌گذارد.

برهوم همچنین به تشدید حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سرزمین و مقدسات فلسطینیان با ادامه عملیات شهرک‌سازی، تخریب منازل فلسطینیان و کوچاندن ساکنان قدس اشاره کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی بدون هیچ مجازات و حتی مقاومتی به جنایت های خود علیه ملت فلسطین اعم از قتل، کشتار، کوچاندن و تخریب ادامه می‌دهد و همین مساله موجب گستاخ‌تر شدن این رژیم و تشدید جنایت‌های آن علیه فلسطینیان شده است.

سخنگوی حماس عموم فلسطینیان در قدس و کرانه باختری را به تغییر معادلات موجود و مقابله با تجاوزات صهیونیست‌های اشغالگر فراخواند و تاکید کرد که این امر جز با مقاومت همه‌جانبه، ایثار و فداکاری محقق نخواهد شد.

فوزی برهوم عنوان کرد که ملت فلسطین کاملا به ساکنان قدس و کرانه باختری اعتماد دارند و آن ها را به عنوان مردانی دلاور و شجاع می شناسند.

انتهای پیام

کد N779914

وبگردی