آفتاب
رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش خبر داد:

ساماندهی آموزش عالی در دستور کار کمیته آموزش عالی مجلس

ساماندهی آموزش عالی در دستور کار کمیته آموزش عالی مجلس

رئیس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که پیگیری ساماندهی آموزش عالی به طور جدی در دستور کار این کمیته قرار دارد، اظهار کرد: البته در مورد وضعیت بورسیه‌ها همچنان نسبت به روند کند آن گله‌مند هستم.

جواد هروی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد:‌ طی سال جاری کمیته آموزش عالی کمیسیون مجلس به شدت پیگیر ساماندهی وضعیت آموزش عالی خواهد بود و با توجه به بازدیدهایی که هر از چندگاهی انجام داده انتظار می‌رود که بتواند آن اطلاعات و آگاهی‌هایی را که به دست می‌آورد در اختیار کمیسیون قرار دهد تا بتواند کمیسیون آموزش دیدگاه‌های خود را به وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت و تمام آموزش عالی غیر دولتی ابلاغ کند.

وی با اشاره به این که در بحث آموزش عالی در سال 94 بسیار جدی ورود خواهیم کرد گفت: قطعا نقطه نظرات خودمان را با وزرا و مسئولین امر در میان خواهیم گذاشت و انتظار داریم که آموزش عالی مادر بستری نو و تازه با هدف دستیابی به اهدافی عظیم‌تر نائل شود.

هروی همچنین درباره‌ی پیگیری وضعیت بورسیه‌ها نیز بیان کرد: نسبت به وضعیت بورسیه‌ها هنوز اطلاعات موثقی پیدا نکردم اما در خصوص روند کند آن گله مند هستم به هر حال معتقدم وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین تاکید کرد: انتظار داریم که وزارت علوم نسبت به قضیه بورسیه‌ها که مساله‌ی مهمی هم بود و از منظر افکار عمومی هم به پاسخگویی نیاز دارد پاسخ قانع کننده‌ای را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام

کد N779434

وبگردی