آفتاب
آریایی نژاد با مهر مطرح کرد:

راهکارهای همدلی دولت وملت درانتخابات/دولت بافتنه گران همراه نشود

راهکارهای همدلی دولت وملت درانتخابات/دولت بافتنه گران همراه نشود

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به لزوم همدلی دولت و ملت در انتخابات گفت: ملت نمی خواهند کسانی که از قطار انقلاب پیاده شده اند و از عملکرد خود پشیمان نیستند، تحت لوای دولت وارد انتخابات شوند.

احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت نامگذاری سال 94 به نام «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» گفت: رهبر معظم انقلاب آینده ای را پیش بینی می کنند که در آن عده ای تلاش خواهند کرد راه دولت را از مردم جدا کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحقق وحدت و همدلی مورد نظر مقام معظم رهبری در گرو این است که بر اساس فرمایشات ایشان، دولت خود را کارگزار مردم بداند و مردم را کارفرمای خود بخواند.

آریایی نژاد با تاکید بر اینکه دولت باید خواسته ملت را محور فعالیت های خود قرار دهد، گفت: خواسته ملت، استقلال و ایستادگی است.

وی تاکید کرد: دولت باید خواسته های مردم را مورد توجه قرار دهد و فقط به دنبال تحقق برخی شعارها که در نهایت ملت را از دولت جدا می کند، نباشد. شعارهایی مثل «رابطه با کدخدا» و «مردم را نمی توان به زور به بهشت برد»، شعارهایی است که مردم را از دولت جدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در تحقق برخی شعارهایش توفیق هایی را داشته است اما تحقق شعارهای اقتصادی دولت برای مردم ملموس نیست. دولت باید در این خصوص گزارش عملکرد بدهد.

وی افزود: در تبلیغات انتخاباتی دولت یازدهم آمارهای دولت قبل را زیر سئوال می برد، در دولت فعلی نیز مردم آمارهای ارائه شده را مطابق با متن زندگی خود نمی دانند.

آریایی نژاد، حرکت دولت در بستر خواسته های مردم را موجب همراهی ملت و دولت خواند و گفت: در بحث بهداشت و درمان، با همکاری، دولت، مجلس و مردم تغییرات ملموسی ایجاد شد.

وی انتخابات اسفند 94 را حساس خواند و گفت: همه جناح های داخلی و دشمنان انقلاب این انتخابات را رصد کرده و برای آن برنامه دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی جناح های سیاسی که امتحان خود را در ایام فتنه به خوبی پشت سر نگذاشته اند و به نوعی مردود شده اند که در لوای دولت جدید، وارد انتخابات شوند.

وی تاکید کرد: کسانی که از قطار انقلاب پیاده شده اند و از عملکرد خود پشیمان نیستند، حق ندارند سوار قطار انقلاب شوند.

آریایی نژاد اظهار داشت: برخی با طرح شعار وحدت به دنبال وارد کردن این افراد به قطار انقلاب هستند.

وی همدلی و هم زبانی دولت و مردم در انتخابات آینده را خواستار شد و گفت: بر اساس این شعار، محور وحدت، دولت و ملت درواقع انقلاب و پایبندی به نظام است. بنابراین کسانی که با انقلاب و در جهت اهداف انقلاب حرکت کرده اند، عملا از ولایت انقلاب دفاع می کنند، می توانند در انتخابات آینده شرکت کنند.

آریایی نژاد ادامه داد: خط و نشان های دولت برای انتخابات آینده با همدلی و هم زبانی ملت نقش بر آب خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: بر اساس شعار سال 94، دولت باید همسو بامردم و نظام حرکت کند و به عنوان کارگزار در مسیر نظام و ملت باشد.

آریایی نژاد گفت: گاهی اوقات دولت به جای اجرای قوانین و مسیرهایی که مجلس  مشخص کرده است، خودش مسیرهای جدید را طراحی می کند و مسائلی مانند اینکه نمی توان مردم را به زور به بهشت برد، مطرح می نمایند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص وظیفه قوه قضاییه برای همدلی و هم زبانی ملت با نظام، گفت: قوه قضاییه باید با مفسدان و اخلالگران اقتصادی با قدرت و سرعت برخورد کرده و اشد مجازات را برای آنها در نظر بگیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نظر گرفتن کمترین مجازات برای دانه درشت ها موجب ناامیدی مردم می شود. نباید با عفو و اغماض با این افراد برخورد کرد زیرا این افراد در لباس دوست با ملت ایران دشمنی می کنند.

آریایی نژاد تاکید کرد: دولت به عنوان کارگزار ملت باید به قول هایی که به مردم داده عمل کند. متاسفانه دولت به دنبال طراحی مجلس آینده و مجلس خبرگان است و از عمل به تعهدات خود بازمانده است.

وی با انتقاد از رویه دولت در برخورد با تضارب آرا و افکار، گفت: نقد در جامعه باعث رشد می شود، اما دولت در تلاش است تا در قوه مقننه جریاناتی همسو با خود روی کار بیاورد تا هیچ نقدی وجود نداشته باشد که این آفت است.

 

کد N779007

وبگردی